Προγραμματίζαμε για σήμερα να μεταφερθούμε στην αίθουσα ενός άλλου σχολείου και να θεμελιώσουμε τη συνεργασία των μαθητών μας, του Ε2 από το Σταυράκι Ιωαννίνων με το δικό μας Ε3 από το 2ο ΔΣ Νέας Σμύρνης. Δυστυχώς η σύνδεση δεν μπόρεσε να γίνει για τεχνικούς λόγους. Οπότε περιοριστήκαμε στο μάθημα της Γλώσσας...
ΓΛΩΣΣΑ
Διαβάσαμε το κείμενο που είχαμε τα προετοιμάσουμε και απαντήσαμε τις ερωτήσεις.
Πήραμε για Ορθογραφία από το κείμενο αυτό:
Ο Ακτύπης είχε μεγάλη τύχη. Η ομάδα του νικούσε συνεχώς. Είχε πια νυχτώσει για τα καλά και οι γονείς είχαν έρθει να πάρουν τα παιδιά τους.
5 φορές στο πρόχειρο και αποστολή στο e-class. ΚΛΙΚ ΕΔΩ
Όπως πάντα θα προετοιμαστούμε και στην αναγνώριση των λέξεων της Ορθογραφίας (τι μέρος του λόγου είναι η καθεμιά).
Για βοήθειά σας σημειώνουμε τα ακόλουθα και τα παιδιά θα βρουν και τις υπόλοιπες λέξεις τι μέρος του λόγου είναι:
Τη δεύτερη ώρα και μετά την ταλαιπωρία μας για την αποτυχημένη επαφή με το ΔΣ Σταυρακίου, κάναμε ασκήσεις στο Τετράδιο Εργασιών της Γλώσσας, σελ. 45, 46 και 47.
Για όσα παιδιά δεν κατάφεραν να μπουν έγκαιρα στο μάθημα, δίνουμε την πρώτη σελίδα των ασκήσεων που κάναμε (σελ. 46 του Τετραδίου Εργασιών):
Φτιάχνουμε τελικές προτάσεις
(βάζουμε τους τελικούς συνδέσμους να - για να)
Εργαστήκαμε λίγο και στη σελίδα 47, με βάση τα ρήματα στις προτάσεις της σελίδας 46.
Την εργασία αυτή, την 5 στη σελίδα 47, θα πρέπει τα παιδιά να την ολοκληρώσουν μόνα τους. Θα την εξετάσουμε στο μάθημα της Πέμπτης (δε θα την στείλουν στο e-class).
___________________________________________________________________________
Προαιρετική εργασία:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου