ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ

   3/6/2022: Πραγματοποιήθηκε επίσκεψη στο αθλητικό κέντρο ΑΙΟΛΟΣ στη Βάρη. 

 







Επικοινωνία με τη δασκάλα: Μέσω mail στο mlabridu@sch.gr ή στο κινητό τηλέφωνο ή μέσω της ομάδας στο face book ή της ομάδας Google. Ώρες τηλεφωνικής επικοινωνίας με τη δασκάλα: 6 έως 8 το απόγευμα όλες τις εργάσιμες ημέρες.

ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΕΔΩ: http://2dim-n-smyrn.att.sch.gr/ και https://2dimotikons.blogspot.com

Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2020

ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΩΣ 22/10/2020

 Από Δευτέρα 12/10 έως Τετάρτη 21/10


ΓΛΩΣΣΑ:

Τετράδιο Εργασιών, σελ. 23 - 28 (έμφαση στην τεκμηρίωση του λόγου μας με επιχειρήματα)

Βιβλίο Μαθητή σελ. 31 - 35



Τραμ της παλιάς εποχής

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Βιβλίο Μαθητή: σελ. 61  και 62 (Συλλογή, οργάνωση και αναπαράσταση δεδομένων - ετοιμαζόμαστε για να κάνουμε έρευνες)

Τετράδιο Εργασιών από σελίδα 16 και 17 (φυσικοί αριθμοί)


ΙΣΤΟΡΙΑ

Βιβλίο Μαθητή: Δεν προχωρήσαμε λόγω απεργίας και ειδικής άδειας της δασκάλας για συμμετοχή σε δίκη. 

Τετράδιο Εργασιών: -

ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

Βιβλίο μαθητή: Σελίδα 9 (θρησκευτικές ομάδες) έως 13 (ως τη μέση της σελίδας)

 

ΦΥΣΙΚΑ

Τετράδιο Εργασιών: Σελίδες από 35 έως και την 42 (Τα "πρόσωπα" της ενέργειας)  

Από το πράσινο βιβλίο οι μαθητές μπορούν να δουν την ενότητα για τα μίγματα, σελίδες 18 και 19. Το βιβλίο αυτό χρησιμεύει για να μάθουν προαιρετικά  τα παιδιά και λίγα παραπάνω από όσα διδάχτηκαν, δε χρησιμεύει για να το διαβάσουν υποχρεωτικά και να μάθουν απέξω όσα γράφει και πολύ περισσότερο για να εξεταστούν όσα διάβασαν. Τα μαθήματα της Φυσικής είναι εργαστηριακά οπότε το Τετράδιο Εργασιών είναι που πρέπει να μελετά ο μαθητής και να προετοιμάζεται για την αξιολόγηση των γνώσεών του. 


ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ: 

Βιβλίο Μαθητή: Σελ. 25 έως και 37 (Κατασκευή ανάγλυφου χάρτη της Ελλάδας - μαθαίνουμε τον οριζόντιο διαμελισμό και ειδικά τις χερσονήσους, τα ακρωτήρια, τους κόλπους, τα πελάγη)

Τετράδιο Εργασιών: Σελ. 10 έως 15


______________________

Ομαδική ή ατομική εργασία με προθεσμία ως την Πέμπτη, 29/10/2020

Πραγματοποιούμε μία έρευνα ανάμεσα στους συμμαθητές μας ή και σε παιδιά άλλων τάξεων του σχολείου μας. Καταγράφουμε σε έναν πίνακα τα δεδομένα, έπειτα φτιάχνουμε πίνακα συχνοτήτων και τέλος ένα διάγραμμα για να παρουσιάσουμε τα αποτελέσματα της έρευνας. Το θέμα της έρευνας είναι ελεύθερο. Μπορούμε πχ να ρωτήσουμε τα παιδιά για το αγαπημένο τους παιχνίδι, την αγαπημένη τους ομάδα, τον τόπο καταγωγής των γονιών τους κλπ. 


Το σύγχρονο τραμ που διασχίζει την πόλη μας




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

 



Τα Γερμανικά διδάσκει η κ. Τράπαλη και τα Γαλλικά η κ. Κοιλάδη.