ΓΛΩΣΣΑ:
Διόρθωση της έκθεσης που είχαμε να γράψουμε για τη γιαγιά μας.
Προχωρήσαμε στο Τετράδιο Εργασιών: Σελίδες 24, 25 και 26.
- Στέλνουμε στο e-class:
Τη σελίδα 24 με το επίθετο ο απών, η απούσα το απόν.
Τις μετατροπές των ρημάτων που κάναμε στη σελίδα 26 (πινακάκι με τρεις στήλες: Συνοπτική Προστακτική, Συνοπτική Υποτακτική, Οριστική Ενεστώτα α΄ πρόσωπο πληθυντικού). Η άσκηση αυτή θα γραφτεί στο τετράδιο Γλώσσας.
- Στέλνουμε στο padlet ηχογράφηση της ανάγνωσης του κειμένου που υπάρχει στη σελίδα 25 του Τετραδίου Εργασιών για τον Πινόκιο! Εναλλακτικά μπορούμε να στείλουμε την ηχογράφηση στο messenger ή στο skype.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Λύσαμε ασκήσεις που είχαμε.
- Για αύριο διορθώνουμε τις ασκήσεις μας μέσω της άσκησης που έχει ανέβει στο e-class:
- Επίσης λύνουμε τις ασκήσεις της νέας εργασίας που ανέβηκε στο e-class. Οι ασκήσεις να λυθούν στο τετράδιο και κατόπιν να στείλουμε φωτογραφία της σελίδας στο e-class:
https://eclass.sch.gr/modules/work/index.php?course=9050234345&id=410746
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ
Ασχοληθήκαμε με το περιβαλλοντικό μας πρόγραμμα και μιλήσαμε για την ανακύκλωση.
Μπορούμε να δούμε και την ανάρτηση στο Ιστολόγιο για να μάθουμε περισσότερα για το θέμα αυτό:
https://pemptakia2020.blogspot.com/2021/04/helmepa-junior.html
Παίξαμε επίσης ένα σχετικό παιγνίδι το οποίο μπορεί ο καθένας να το ξαναπαίξει και μόνος του:
https://wordwall.net/play/14009/011/613
Ευχαριστούμε θερμά την Helmepa Junior που μας το έστειλε!
____________________________________
Στη συνέχεια προχωρήσαμε παρακάτω στο βιβλίο μας και ξεκινήσαμε τη Γ΄ Ενότητα που μιλά για το Ανθρωπογενές Περιβάλλον της χώρας μας!
Σελίδες 93 και 94 ως τη μέση. Αναφερθήκαμε επίσης στο Γεωγραφικό Γλωσσάριο που είναι στη σελίδα 96 για τα γραπτά και τα υλικά μνημεία.
Για την άλλη φορά έχουμε τη δραστηριότητα που προτείνει το βιβλίο μας στη σελίδα 96.
Χωρισμένοι σε δύο ομάδες συλλέγουμε στοιχεία που χαρακτηρίζουν την ιστορία της
φυλής μας. Η πρώτη ομάδα καταγράφει φράσεις χαρακτηριστικές που είπαν ξακουστοί
πρόγονοί μας, όπως το «Μολών λαβέ», το «Εν τούτω νίκα» κ.λπ. Η δεύτερη ομάδα βρί-
σκει φωτογραφίες ιστορικών μνημείων που υπάρχουν και σήμερα και δηλώνουν το
μεγαλείο του ελληνικού πολιτισμού.
Επικεφαλής της πρώτης δραστηριότητας είναι ο Ρ.Τ. (σημαντικές φράσεις*) και της δεύτερης για τις φωτογραφίες των ιστορικών μας μνημείων η Μ.Σ. Κάθε παιδί διαλέγει σε ποια ομάδα θέλει να δουλέψει και συνεργάζεται με τον αρχηγό για την οργάνωση της εργασίας.
Χώρος για τις ομαδικές αυτές εργασίες θα είναι το PADLET 2 της τάξης μας. Μπαίνουμε με τον ίδιο κωδικό που μπαίνουμε και στο PADLET 1.
Είσοδος για το PADLET 2: https://padlet.com/mlampridoy/b6a6o56yhved0ccz
Εναλλακτικά οι ομάδες μπορούν να ανεβάσουν τις εργασίες τους στο Φόρουμ ΜΙΚΡΑ ΤΕΡΑΤΑΚΙΑ! ανεβάζοντας σχετική ανάρτηση στο χώρο του μαθήματος της Γεωγραφίας:
https://mikrateratakia.forumotion.com/f104-forum
_____________________________________________
* Μπορείτε να φτιάξετε και ζωγραφιά με τις φράσεις...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου