ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ

   3/6/2022: Πραγματοποιήθηκε επίσκεψη στο αθλητικό κέντρο ΑΙΟΛΟΣ στη Βάρη. 

 







Επικοινωνία με τη δασκάλα: Μέσω mail στο mlabridu@sch.gr ή στο κινητό τηλέφωνο ή μέσω της ομάδας στο face book ή της ομάδας Google. Ώρες τηλεφωνικής επικοινωνίας με τη δασκάλα: 6 έως 8 το απόγευμα όλες τις εργάσιμες ημέρες.

ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΕΔΩ: http://2dim-n-smyrn.att.sch.gr/ και https://2dimotikons.blogspot.com

Κυριακή 24 Ιανουαρίου 2021

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΝΤΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΑΝΟΥΝ...



Όταν κάποιος μαθητής απουσιάζει από το σχολείο και θέλει να μάθει ποια μαθήματα διδάχτηκαν έχει τις εξής επιλογές:

1. Να τηλεφωνήσει σε ένα συμμαθητή του και να τον ρωτήσει. Έτσι θα πάρει πληροφορίες για το σύνολο των μαθημάτων, και αυτά που δίδαξε η δασκάλα της τάξης και αυτά που δίδαξαν άλλοι εκπαιδευτικοί. 

2. Να τηλεφωνήσει ο γονέας του μαθητή στη δασκάλα της τάξης και να συμφωνήσουν με ποιον τρόπο θα γίνεται η ενημέρωση, ειδικά σε πολυήμερες απουσίες, και βεβαίως για να κρατά ενήμερο τον εκπαιδευτικό για την κατάσταση του παιδιού. Η επικοινωνία με τη δασκάλα γίνεται μέσω του κινητού τηλεφώνου που έχει κοινοποιηθεί σε όλους τους γονείς και συγκεκριμένα τις εργάσιμες ημέρες από 6 έως 8 το απόγευμα. Για τα μαθήματα που διδάσκουν άλλοι εκπαιδευτικοί (πχ Αγγλικά) θα πρέπει να μιλήσετε με τους ίδιους τους διδάσκοντες (τηλεφωνώντας στον αριθμό του σχολείου 2109330490). 



 


Για τα δικά μου μαθήματα ισχύουν σε περιπτώσεις απουσίας τα εξής:

Οι μαθητές συνήθως απουσιάζουν γιατί δεν είναι καλά στην υγεία τους. Επομένως δεν έχω καμία απαίτηση όντας άρρωστοι  να προετοιμάσουν ασκήσεις και να κάνουν μαθήματα, τα οποία μάλιστα δεν έχουν διδαχτεί. Το κύριο μέλημά τους στην περίπτωση αυτή  είναι να γίνουν  γρήγορα καλά και να επιστρέψουν το συντομότερο δυνατό  στο σχολείο. 

Μπορεί όμως  κατά τον χρόνο απουσίας προαιρετικά και ανάλογα με τις δυνάμεις του να ασχοληθεί με τα παρακάτω:

1. Ανάγνωση λογοτεχνικών βιβλίων ή και κειμένων του Ανθολογίου. 

2. Τήρηση ημερολογίου με μικρά κείμενα που θα γράφει στο Τετράδιο Γραφής. (κοινοποίηση είτε στο φόρουμ είτε στη δασκάλα της τάξης)

3. Εξάσκηση στην Ορθογραφία (διαλέγει από διδαχθέντα κείμενα των βιβλίων Γλώσσας 2 έως 3 γραμμές και τις αντιγράφει όσες φορές χρειάζεται  στο πρόχειρο ώστε να μάθει να τις γράφει σωστά απέξω)

4. Επαναλήψεις στη Γραμματική και στα Μαθηματικά (σε όσα έχει ήδη διδαχθεί). Η καινούρια ύλη της Γλώσσας και των Μαθηματικών δεν μπορεί να μελετηθεί από τον μαθητή στο σπίτι. Εκτός αν οι γονείς του είναι δάσκαλοι ή καθηγητές αντίστοιχης ειδικότητας και μπορούν να τον βοηθήσουν.  

5. Ανάγνωση  κειμένων στο πράσινο βιβλίο Φυσικής και για ενότητες που έχουν διδαχτεί στο σχολείο.  (πάντα εκεί υπάρχουν ενδιαφέρουσες γνώσεις για τα παιδιά) 

6. Ιστορία: Επαναλήψεις στα διδαχθέντα μαθήματα ώστε στο επόμενο Επαναληπτικό Διαγώνισμα να είναι έτοιμος. Αν οι δυνάμεις του επαρκούν μπορεί στο μάθημα αυτό να μελετά και τα μαθήματα που διδάσκονται στο σχολείο τις μέρες που απουσιάζει.  

  • (Δε θα πω το ίδιο για τη Γεωγραφία και την Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή, εκεί η βοήθεια του δασκάλου είναι καθοριστική και δεν μπορεί ο μαθητής από μόνος του να μελετήσει μαθήματα που δε διδάχτηκε στο σχολείο.)


Όταν ο μαθητής επιστρέψει στο σχολείο:

Θα συνεργαστεί με τον εκπαιδευτικό του κάθε μαθήματος για να καλύψει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα κενά που δημιουργήθηκαν από την απουσία του. 

Στα δικά μου μαθήματα μπορεί να με ρωτά για οποιαδήποτε απορία του είτε κατά τη διάρκεια του αντίστοιχου μαθήματος ή και να μείνει σε κάποιο διάλειμμα μαζί μου στην αίθουσα για να του εξηγήσω οτιδήποτε τον δυσκολεύει. 

Σε περιπτώσεις επαναληπτικών τεστ καλό είναι να σημειώνει στην κόλα του πως είχε απουσιάσει, ώστε να λαμβάνεται υπόψη στη βαθμολογία του διαγωνίσματος. 


Για πολυήμερες απουσίες:

Ο γονέας συζητά τηλεφωνικά με τους εκπαιδευτικούς και από κοινού αποφασίζεται ο τρόπος που θα βοηθηθεί το παιδί. Η κάθε περίπτωση είναι διαφορετική και επομένως δεν υπάρχουν γενικές οδηγίες. Πχ είναι άλλο να βρεθεί ένα παιδί στο νοσοκομείο και άλλο απλά να μπει σε καραντίνα για κάποιες ημέρες χωρίς να έχει συμπτώματα. Και βεβαίως παίζουν ρόλο και οι ιδιαιτερότητες του κάθε παιδιού. 


________________________________

ΣΗΜΕΙΩΣΗ:

Ανάλογα με την περίπτωση (πχ απουσίες πολλών παιδιών ή πολυήμερες απουσίες)  μπορεί να δίνονται σημειώσεις για τη διδαχθείσα ύλη στην ακόλουθη ανάρτηση του φόρουμ:

https://mikrateratakia.forumotion.com/t554-topic#4096

Και πάλι όμως θα ισχύουν όσα παραπάνω γράφτηκαν και κυρίως πως προσωπικά δεν έχω καμία απαίτηση να προετοιμάσουν ασκήσεις και να κάνουν μαθήματα, τα οποία μάλιστα δεν έχουν διδαχτεί. 


Με την ευκαιρία ας θυμηθούμε και τα εξής ώστε να περιορίσουμε τις απουσίες αυτής της περιόδου:



Το γέλιο και η χαλαρή διάθεση βοηθούν σε όλες τις ασθένειες! 

Μην ταλαιπωρείτε τα άρρωστα παιδιά με μαθήματα! 

Αφήστε τα να γίνουν καλά και μετά θα βρούμε τρόπο να συμπληρώσουμε τα κενά! 

Και πάντα ένα τηλεφώνημα στη δασκάλα μπορεί να σας δώσει λύσεις! 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

 



Τα Γερμανικά διδάσκει η κ. Τράπαλη και τα Γαλλικά η κ. Κοιλάδη.