ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ

   3/6/2022: Πραγματοποιήθηκε επίσκεψη στο αθλητικό κέντρο ΑΙΟΛΟΣ στη Βάρη. 

 







Επικοινωνία με τη δασκάλα: Μέσω mail στο mlabridu@sch.gr ή στο κινητό τηλέφωνο ή μέσω της ομάδας στο face book ή της ομάδας Google. Ώρες τηλεφωνικής επικοινωνίας με τη δασκάλα: 6 έως 8 το απόγευμα όλες τις εργάσιμες ημέρες.

ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΕΔΩ: http://2dim-n-smyrn.att.sch.gr/ και https://2dimotikons.blogspot.com

Τετάρτη 3 Μαρτίου 2021

ΤΕΤΑΡΤΗ, 3/3/2021. Μάθημα εξ αποστάσεως

 ΓΛΩΣΣΑ

Κάναμε ανθολόγιο. Σελίδα 261, Η καλλονή με το φιδίσιο κορμί. 


Ηχογραφημένο όλο το κείμενο. 

Έχουμε για αύριο: 

- Ανάγνωση: Η σελίδα 263 του Ανθολογίου. 

— Επιτέλους, φώναξε. Η θεά Αφροδίτη με λυπήθηκε κι έστειλε στο δρόμο μου τον πιο ταιριαστό σύντροφο.

Έκοψε μια παπαρούνα και της την πρόσφερε τρυφερά. Η Έχιδνα την πέρασε στο αυτί της κι έγινε ακόμα πιο όμορφη. Μετά έκοψε μια μαργαρίτα κι άρχισε να τη μαδάει: «Μ’ αγαπά, δε μ’ αγαπά...», κι όλο έριχνε τσαχπίνικες ματιές στον Τυφώνα.

Ώρες ολόκληρες κάθισαν οι δυο τους δίπλα στην πηγή. Μάδησαν λουλούδια, άκουσαν τα πουλιά, κουβέντιασαν, μύρισαν τα βοτάνια, τραγούδησαν, γέλασαν, ονειρεύτηκαν. Κατά το σούρουπο, πήρε ο Τυφώνας τη μεγάλη απόφαση.

— Λοιπόν, τι λες; Θέλεις να γίνεις ταίρι μου; ρώτησε.

Η Έχιδνα ανοιγόκλεισε τα βλέφαρα με νάζι.

— Και ποια γυναίκα δε θα ’θελε να ’χε για ταίρι της κάποιον με τη δική σου δύναμη κι αντρειοσύνη, είπε γλυκά γλυκά και χαμογέλασε.

Απ’ τη στιγμή αυτή λογάριαζέ με για γυναίκα σου.

— Ούουουου..., ούρλιαξε από χαρά ο Τυφώνας κι άρχισε να στριφογυρίζει γρήγορα τόσο δυνατά, που σηκώθηκε ανεμοστρόβιλος τεράστιος και σκεπάστηκε ο ουρανός από τη σκόνη.

- Αντιγραφή: Γράφουμε αντιγραφή στο Τετράδιο Γραφής το παρακάτω κείμενο και το στέλνουμε με φωτογραφία στο e-class: 

https://eclass.sch.gr/modules/work/index.php?course=9050234345&id=366884

Το κείμενο για αντιγραφή είναι στη σελίδα 263 του Ανθολογίου: 

— Επιτέλους, φώναξε. Η θεά Αφροδίτη με λυπήθηκε κι έστειλε στο δρόμο μου τον πιο ταιριαστό σύντροφο.

Έκοψε μια παπαρούνα και της την πρόσφερε τρυφερά. Η Έχιδνα την πέρασε στο αυτί της κι έγινε ακόμα πιο όμορφη. Μετά έκοψε μια μαργαρίτα κι άρχισε να τη μαδάει: «Μ’ αγαπά, δε μ’ αγαπά...», κι όλο έριχνε τσαχπίνικες ματιές στον Τυφώνα.

Ώρες ολόκληρες κάθισαν οι δυο τους δίπλα στην πηγή. Μάδησαν λουλούδια, άκουσαν τα πουλιά, κουβέντιασαν, μύρισαν τα βοτάνια, τραγούδησαν, γέλασαν, ονειρεύτηκαν.

Προσέχουμε να γράψουμε ημερομηνία, τίτλο, το όνομά μας και να συμπληρώσουμε την εργασία μας με μια ωραία ζωγραφιά. 

- Άλλες εργασίες:

Από τη σελίδα 264 να γίνει προφορικά η πρώτη άσκηση.

Από την ίδια σελίδα να γίνει προαιρετικά η άσκηση 4 και οι πληροφορίες να δημοσιευτούν στο φόρουμ. 


ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 

Εξετάστηκαν όλοι οι μαθητές με βάση τις ασκήσεις που είχαμε. 

Για αύριο κάνουμε τις ασκήσεις που θα βρούμε εδώ:

https://sites.google.com/site/pemptakia2016/mathematika/klasmata-2


ΦΥΣΙΚΗ

Εξετάσαμε τις ασκήσεις που είχαμε και κάναμε το παρακάτω μάθημα από το Τετράδιο Εργασιών: 

Σελ. 123, ΦΕ 9, ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΡΕΥΜΑ - ΜΙΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΥΠΟΘΕΣΗ

Για την άλλη φορά έχουμε τις ασκήσεις στη σελίδα 125. 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

 



Τα Γερμανικά διδάσκει η κ. Τράπαλη και τα Γαλλικά η κ. Κοιλάδη.