Από 21/9 έως 25/9/2020
ΓΛΩΣΣΑ:
Τετράδιο Εργασιών, σελ. 7 - 11
Βιβλίο Μαθητή σελ. 12 - 15 ("Η φίλη μας η θάλασσα")
Ορθογραφία (και αναγνώριση λέξεων τι μέρος του λόγου είναι): Η πρώτη παράγραφος της σελίδας 12.
Ανάγνωση: "άρθρο στο διαδίκτυο", σελ. 12 - 13
Άσκηση 2, σελ. 13 (περίληψη): Για το σπίτι
Με βάση τα διδαχθέντα στη Γλώσσα:
Απόφαση των μαθητών να αναλάβουν ενεργό ρόλο προστασίας του θαλάσσιου περιβάλλοντος - αίτηση στο περιβαλλοντικό πρόγραμμα για παιδιά HELMEPA JUNIOR.
https://helmepajunior.wordpress.com/
Αρχηγός ομάδας κοριτσιών: Α.Π.
Αρχηγός ομάδας αγοριών: Β.Σ. - Υπαρχηγός ο Ρ.Τ. (που ισοψήφησε)
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Βιβλίο Μαθητή: σελ. 8 και 9. Ανατέθηκαν για το σπίτι οι ασκήσεις της σελίδας 10.
Τετράδιο Εργασιών από σελίδα 7 έως και 10.
Μιλήσαμε επιπλέον για τις δυνάμεις των αριθμών. (τι σημαίνει 2 στο τετράγωνο, στον κύβο, στην τετάρτη κλπ)
ΙΣΤΟΡΙΑ
Βιβλίο Μαθητή:
"Πώς εργαζόμαστε με το βιβλίο", σελ. 5
"Οι Ρωμαίοι κυβερνούν τους Έλληνες", σελ. 10 - 11
Τετράδιο Εργασιών: Σελ. 4 (Η άσκηση 1 έχει ανατεθεί για το σπίτι)
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Ασχοληθήκαμε με τις απαντήσεις που έγραψαν στα παιδιά στο ερώτημα "τι φταίει και δεν τηρούμε κανόνες ή και νόμους". Σύνδεση με το θέμα των κανονισμών για τον κορωνοϊό.
ΦΥΣΙΚΑ
Τετράδιο Εργασιών: Σελίδες 16 έως 25 με εκτέλεση όλων των πειραμάτων που αναφέρονται σ' αυτές.
Οι εργασίες της σελίδας 25 έχουν ανατεθεί για το σπίτι.
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ:
Βιβλίο Μαθητή: Σελ. 10, 11, 12
Τετράδιο Εργασιών: Σελ. 5 (Η δραστηριότητα 1 ανατέθηκε για το σπίτι και τα παιδιά μπορούν να συμβουλευτούν χάρτες της περιοχής του σχολείου μας για να συμπληρώσουν την άσκηση.)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου